Chat dla czytających mojego bloga! :3

wtorek, 3 stycznia 2017

Śmieszne koty w internecie!

Witam!
Niedawno oglądałam film związany z filmikami z serii "Śmieszne koty". Możemy zauważyć, że na youtube.com jest bardzo dużo tego typu filmów! A co ciekawe: niektóre mają nawet KILKADZIESIĄT MILIONÓW WYŚWIETLEŃ! A więc dlaczego ludzie oglądają jakieś filmiki ze śmiesznymi wpadkami kotów? Uważam, że ludzie po prostu- kochają koty! W końcu to takie śliczne i niesamowite zwierzęta! Postanowiłam, że przedstawię Wam dwa najsławniejsze (moim zdaniem) koty!


Pierwszym będzie Grumpy Cat, a w Polsce nazywamy go smutnym kotem! Jak widać poniżej, nie nazywamy go tak bez powodu! :D
Znalezione obrazy dla zapytania grumpy cat
Niemal każdy filmik związany z tym kotem ma po milion wyświetleń! Najsławniejszy z nich
obejrzało 20 milionów ludzi. Wiele z nich tworzy różnego rodzaju memy, dzięki którym nieraz się śmiejemy! Są również produkowane różne gadżety związane z jego podobizną (moja mama ma z nim pidżamę! :D)


Drugim będzie Keyboard Cat! Osobiście jest to moja ulubiona kocia gwiazda. Niestety
już nie żyje. Słynie z 2 filmików, w którym "gra" na keyboardzie. W rzeczywistości to jego pan
nim "steruje"! ;D

Znalezione obrazy dla zapytania keyboard cat

Link do najsławniejszego filmiku z kotkiem: https://www.youtube.com/watch?v=J---aiyznGQ
Osiągnął on 46 mln wyswietleń! Jest to bardzoo dużo!

♥ Dziękuję za przeczytanie tego posta i zapraszam na inne! ♥

Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz