Chat dla czytających mojego bloga! :3

piątek, 16 grudnia 2016

Świetny film o psie!

Cześć!
Z tej strony Patrycja! Około 2 lata temu oglądałam film "Mój przyjaciel Hachiko". Pamiętam, że tak mnie poruszył, że polały się łzy. Niedawno znowu go obejrzałam i było podobnie! Opowiada on o niezwykłej przyjaźni człowieka z psem! Nie chcę tutaj spoilerować, dlatego nie będę zdradzać zakończenia! :)


Znalezione obrazy dla zapytania moj przyjaciel hachiko
Scena z filmu ^

Mój blog nie jest o filmach, ale uważam, że ten poruszy każdego miłośnika zwierząt! Ale żeby zgadzać się z tematem mojego bloga, napiszę coś o psach rasy akita- bo takiej rasy był właśnie główny bohater -Hachiko.


Akita  – rasa psa zaliczana do grupy szpiców i psów pierwotnych, wyhodowana w Japonii, pierwotnie do walk psów, później użytkowana również do polowań. Współcześnie pełni funkcje psa stróżująco-obronnego oraz psa-towarzysza. Są to największe psy spośród ras japońskich.


Dziękuję za przeczytanie tego posta! Zapraszam na inne! ♥

Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz